Un blog de poveste

-Să-mi spui o poveste.
-Doar dacă te bagi în pat.
-Uite, m-am băgat. Acuma spune.
-Acoperă-te și cu pătura până la bărbie, cum te-am învățat.
-M-am acoperit. Uite, bag și mâinile și tu o să strângi pătura pe lângă mine până mă fac ca un mormoloc. Acuma spune poveste.
-Spun.
-Pe care o spui în seara asta?
-Ivan Turbincă.
-Nu, că iar visez că mă bagă Ivan în turbinca lui dacă nu sunt cuminte, și tu știi că eu niciodată nu sunt cuminte.
-Statu Barbă Palmă Cot.
-Nu pe asta, buni, că mâine mergem toți copii la izlaz și iar trecem prin pădurice și Stelă cu Gigi și Anuța iar or să se prefacă în copaci umblători și eu am să-mi închipui iar că sunt Statu Barbă, așa că am să-i pun piedică Anuței, Stelă o să sară la bătaie că mă iau de soră-sa iar Gigi o să sară…

Vezi articolul original 788 de cuvinte mai mult