intrenoaptesizi

 

 

1005581_343929662400222_1585362113_n

 

Sursă imagine: Rozystronka

 

Dacă ieri ar mai fi rămas, dacă nu ar fi devenit o amintire, dacă nu ar fi doar o cicatrice.

Ieri am alunecat, am călcat pe o creangă uscată, a trosnit, iar eu m-am rostogolit până la poalele copacului. Genunchii mei sângerau, nu mă puteam ridica, nu puteam striga, eram prea departe şi nu m-ar fi auzit nimeni. Câteva frunze mi-au acoperit rana, câteva crengi m-au ridicat, apoi schiopătând, sprijinită într-o amintire dragă, am ajuns acasă.

Mi-am spălat rana, m-am pansat cu gândul că azi va fi doar o cicatrice, şi astăzi, rana este doar o cicatrice.  E semnul zilei de ieri când am alunecat şi câteva crengi m-au ajutat să mă ridic.

Ieri nu erai, astăzi pot merge.

 

Vezi articol original

