leneşrĂu's Blog ?

Mi-aș fi dorit tare mult să scriem `lucruri` pe pămînt

Poate mi-aș fi putut dori foarte tare să ținem pămîntul pe care (l-)am scris în sertare pînă crește mare

Am mai povestit că nu știu, nici nu am aflat `întretimp`, cine/ unde/ cînd/ cum/ cui împarte putirințele& desigur pînă cînd 🙂

Mi-aș fi dorit, poate multtt mai multtt, să fim scriitori pe apă& aer, pe vînt..

( mereu am tînjit la comunicarea-n gînd păcătuind grav tot `afirmînd` că la început el a fost și că abia apoi a apărut¿ `suveranul` cu/vînt )

532280_3558414439250_1145389705_nMult prea dorindu-mi, mult prea greșesc

Lecțiile se învață pentru¿ a se .. `face față`.. nț, nț, nț .. chiar și despre ei am tooottt vorbit (re-citești Dune și te-ai lămurit: oamenii-fețe ne-au sastisit)

Concluzia vine grămadă& cere, imperios¡, m o ț : beția de cuvinte este adăPOST

BLEAH!

–––––––

cînd/ cît îmi lucrează Picasso portretul…

Vezi articol original 150 de cuvinte mai mult

