intrenoaptesizi

 

69694_10151224347931319_1661321638_n

 

Sursă imagine: Rozystronka

Ai plecat fără să spui, fără să laşi un bilet.

După câteva zile în care te-am căutat, am aflat că eşti bine, dar că ai hotărât să dispari.

M-am împăcat cu absenţa ta.

Urc zilnic dealul, dealul pe care îl urcam împreună râzând. Îl urc cu înverşunare. Nu plâng! Eu nu mai plâng de multă vreme, îmi înghit lacrimile.

Dumincă am plecat de acasă cu gândul că va ploua, că mă voi răcori, că voi putea ţipa, că mă voi elibera. Când am ajuns sus, soarele râdea raze pe cer. Era senin, doar în sufletul meu era furtună.

M-am aşezat pe piatra noastră de popas, apoi am împins-o cu gândul să strivesc trecutul. S-a rostogolit şi trecutul a început să ţipe. Am coborât după ea şi am încercat să o urc, să o aşez la locul ei. Nu am reuşit, este nevoie de doi, ori…

Vezi articol original 6 cuvinte mai mult

