Un blog de poveste

Agățată de-un pripon
Pe-un șezlong, mustind a lene,
Trag de-o undiță-n ponton,
Pescuind, în vis, balene.

Dup-o zi și-o noapte plină
De țânțari hrăniți din piele,
Văd prin apa cristalină
Doar obleții prin nuiele.

Seara, când ne-am strâns la vorbă
Toți pescarii pricepuți,
Lăudam, sorbind din ciorbă,
Peștii prinși din vorbe iuți:

Eu am prins un somn cât casa!
Jur c-abia l-am scos din apă.
Mi-a rupt undița și plasa
Cât p-aci să-mi tragă țeapă.

Eu, din zori și până-n seară
Umplui ava cu plătici,
Plus o faină roșioară.
Mi-e că-s cel mai bun d-aici!

-Ba cin’ l-a prins pe Moby Dick
E doar amator, vezi bine!
Ăla-i doar un pește mic,
Nu ca monstrul prins de mine!

După cât ne-am lăudat
C-am prins peștii în desagă,
Chiar și Dunăre-a secat
Și-n cișmele curge bragă!

Noroc cu zeul Mercur
Fiindc-a inventat comerțul,
Sau o piață gen Carrefour,
Ori…

Vezi articol original 4 cuvinte mai mult

