Cățărătorii

2.-Derek_Gores_collage

Se întâmplă ceva și nu știu dacă eu sunt de vină sau tu ești de vină sau îndoiala pune din nou stăpânire pe mine și iar pășesc pe liane din pânze de păianjen.
Tulburătoare senzație, nesiguranța asta…
Am și spus….simt dragostea, iubesc…dar Dumnezeu încă nu mi-a luat mințile. Pentru binele meu, încerc să fiu rațională și să simt cu sufletul, dar să gândesc cu mintea. Cu sufletul tău nu știu ce se întâmplă…
Iar binele meu se poate să nu fie şi binele tău.
Nu mai sunt la vârsta la care să îmi permit să mă mai mint și să cred că mă pot îmbăta cu apa rece.
Cuvintele mi se evaporăpe pagini virtuale, nu merg rostite deocamdată, atunci când nu ești pregătit să răspunzi.
De auzit, le-ai auzit…și au trecut ca un ecou…sau au rămas…în van.
Celorlalți, de fapt tuturor li se pare ciudat….și nu…

Vezi articol original 79 de cuvinte mai mult

