Facts from life.

 

Sunt greu de iubit! Şi tocmai din acest motiv nu-ţi pot cere să mă iubeşti; nu-ţi pot înşira nici măcar 10 motive pentru care ar trebui s-o faci. Sunt o fată obsedată de citit şi de multe ori, poate, prefer compania cărţilor, decât a oricărei alte persoane. Ador să scriu, să mă descarc, să-mi dezlănţui suferinţa ori bucuria, să dau frâu liber imaginaţiei şi deseori , pot fi îndrăgostită mai mult de cuvinte, decât de persoanele ce mă  inspiră. Mă pot sacrifica amorului, într-o fracţiune de secundă, dacă ajung la concluzia că e mai bine pentru tine, chiar dacă îmi provoacă durere şi suferinţă! Acum sunt lângă tine, peste puţin timp pot dispărea la fel cum am apărut, asemeni unui magician; asemeni unui strop strălucitor de rouă ce dispare sub atingerea gingaşă a razelor de soare. Nu sunt demnă de a investi sentimente în persoana mea! Pot oferi milă persoanelor…

Vezi articol original 337 de cuvinte mai mult

