Adrian Mangu

1009777_499605293441021_266959874_n

Ieri s-au jucat primele doua piese din Festival. Sala teatrului a fost arhiplina atat la” ZicZac”, cat si la „Clasa noastra”.

Trebuie sa recunosc ca ZicZac a fost genial! Dupa primele zece minute deja imi parea rau ca piesa se va sfarsi! Imi era ciuda ca va trebui sa ies din lumea creata de cele trei personaje : o ea, un el si un Dj.

Mi-e foarte greu sa va spun tot ce am simtit. Am incercat sa va descriu piesa,zau, dar dupa cele patru fraze pe care le-am tot scris si le-am tot sters,am realizat ca asa ceva nu poate fi descris sau,cine stie,poate ca nu sunt eu capabil sa desenez tot ce am trait timp de 65 de minute. Acele flash-uri,acea emotie,acele lumini si acele tablouri,acele replici si acele taceri, acea satira si acele frici,acea ura si acele iubiri…pur si simplu „uau”. E o piesa pe care as…

Vezi articol original 80 de cuvinte mai mult

