intrenoaptesizi

295095_269589496400228_2702732_n

Fotografie: Maria, bunica mea

Băcățica mea de grădină este înconjurată de blocuri, parcă aș locui pe o insulă, am copacii mei, plantați de mine, florile mele. Iubesc locul ăsta, îl iubesc primăvara când ghioceii topesc zăpada cu răsuflarea lor, îl iubesc vara când se adună fluturii curtând florile, îl iubesc toamna, când frunzele se aștern covor și-mi bat în ușă, îl iubesc iarna. Ies seara și la lumina felinarului din colț, mă arunc în zăpadă, cu bratețe deschise, ca și cum aș zbura.

Se lasă seara, ușoară de vară, am ieșit în curte și m-am adăpostit în leagăn. Mi-am slobozit gândurile și ele au năvălit în copaci, legănând frunzele, au stârnit vântul cald care a început să le fugărească.

Nu prea îmi cunosc vecinii, ne salutăm și atât. Așa am fost eu mereu, dacă simt nevoia să povestesc, vorbesc cu mine, sau înșir cuvintele pe o coală. Îi cunosc pe…

Vezi articol original 189 de cuvinte mai mult

