Sufletul-Tainica Odaie

Cind mie dor de tine,inchid ochii.Asa mi-ai zis tu sa fac.
Cind mie dor de tine,iti mingii imaginar fata obosita.
Cind mie dor de tine,te caut in inima mea,stiind ca acolo e locul tau.Si cind te gasesc,te imbratisez srtrins,sarutindu-ti ochii,fruntea,buzele,palmele obosite si sufletul.Trec maina prin parul tau moale,desfatindu-ma in aroma lui.Apoi trec incet cu degetul aratator,facind rotocoale pe fata ta,de la ochi pina la buze.Apoi iti string fata in palmele mele,atingindu-ne usor obrajii unul de altul,nasurile,barbia si fruntea,asemenea unui ritual nascocit de noi doi pentru noi.Mai apoi maina coboara incet pe spatele tau,deja fierbinte si transpirat.Iti simt suflarea tot mai intensa si mai adinca.Si totusi nu-ti permit inca sa ma atingi,te las sa te framinti si sa curga siroaie de sudoare pe corpul tau.
Punctul culminat il ating atunci cind ajung la talie si la coapsele tale,stirnind uraganul din tine.
Mainile tale tandre si obosite imi framinta tot corpul,imi string…

Vezi articol original 33 de cuvinte mai mult

