Alma Nahe(r)


EL: Asta e ultima vară.
EA: Am putea sări peste toate! Am putea sări într-un picior printre fraze, printre greieri, nici un fir de păpădie n-ar şti! Şi oricum, mie îmi plac iernile.
EL: Hai mai bine să stingem becul ăla şi să plângem c-am murit! Pe întuneric întâlnesc câţi fluturi vreau eu.
EA: Nici nu mai e cazul! Atât!
EL: Câţi de-atât?
EA: Eşti morocănos!
EL: Ce-avem noi în comun? Îţi spun eu! Nimic!
EA: Avem ceva! Sunt sigură! Uite, copacul ăsta, spre exemplu.
EL: E un copac frumos!
EA: Şi uită-te şi la ferestrele astea. Sunt închise, dar sunt toate ale noastre, dacă vrem.
EL: Mie-mi place vremea aşa, comedie pe dinăuntru, comedie pe-afară… Desparte-te de mine! Nu evoluez aşa.
EA: Eu ştiu mai mult! Şi de-asta nu ştiu să plec. Tu ştii?
EL: Şi dacă aş şti tot, ce? Unde am ajunge?
EA: Unde am ajuns deja…Noi…

Vezi articol original 5 cuvinte mai mult

