La Fée Blanche

1048337_548271701898151_1983382525_o

Matt,

Așa am gândit altădată despre mine… Mă vedeam ca pe o furnică preocupată de fericirea celor din jur. Toată ziua adunam, duceam, mă duceam sau veneam din drumurile mele, încărcată. Nu mi-a lipsit niciodată nimic, în afară de iubirea ta pe care nu credeam că o am sau că o pot avea… Mi-era chiar teamă să nu consideri că e o insultă și am ascuns-o cu grijă. Am ascuns-o, dar nu m-am lepădat de tine. Ce știi de mine? m-ai întrebat. Nimic, am răspuns! Ce să fi răspuns? Ce să fi lăsat lumii? Apoi au fost scrisorile, nici mai mult, nici mai puțin… Iar de literatură sunt pline librăriile… Măcar ce ți-am scris nu e literatură agramată, că am corectat de câteva ori. Am lăsat și câteva stângăcii, încercând să simulez o vârstă tânără, adolescentină…

Am promis câteva citate de suflet din Ilarie Voronca pentru tine și pentru…

Vezi articol original 1.303 cuvinte mai mult

