La Fée Blanche

1012821_399593456811380_1953961929_n

Matt,

Mi-am luat în serios promisiunea de a-ți scrie despre fericirea perfectă, fiindcă eu am fost mereu conștiincioasă în legătură cu tine! Desigur că nu renunț nici la faza a doua a catârului, nici măcar de dragul tău, așa că nu o să citesc decât pe repede înainte cărțile acelea deștepte pe care mi le supui atenției! Dar azi, fiincă e marți, fericirea perfectă pare un subiect potrivit.

Ai ghicit! Eram curioasă ce gândește un bărbat atunci când dragostea clocotește în el, dar când femeia de care e îndrăgostit nu-i este alături? Ce crede un bărbat despre fericire, dorințe, nostalgii, regrete, remușcări, despărțiri, dragostea neîmpărtășită, si, la final, despre moarte?

Ei bine, Ilarie Voronca propune un model, un „Mic manual de fericire perfectă”, o confesiune despre manifestările sufletului și despre literatura deznădejdii,… o carte, așa cum spunea Sașa Pană, prietenul său devotat, despre „lucrurile mărunte”, ce pot fi inepuizabile surse…

Vezi articol original 1.342 de cuvinte mai mult

