Scrisele inimii

keep_slipping_away_by_ninasever-d5wqmym„Ura, mi-a trecut.
Cu zilele care si ele au trecut,
Cu tot cu ranile pe suflet, care si ele au trecut.
Toate eu trecut,
Iubirea mea a trecut,
Cu toate lacrimile mele pentru noi au trecut.
Am trecut,
Da, am trecut.
Ca pamantul langa soare, m-am invartit si am trecut, nu te mai urasc.
Am trecut.
Dar totusi, iarasi scriu despre tine, nu am trecut, nu am trecut peste momentul sfasierii sufletului unei fiinte care-ti daruia totul, ai ramas blocat aici.

Nu, nici nu am sa trec, dar zi de zi devin un monstru, seman cat mai mult cu tine, parca toate trec incet incet… .
Nepasarea mea imi arde sufletul, asa ca nici de focul asta nu-mi pasa, nici el n-o sa treaca, o sa devina si el un monstru, din simplu fapt ca eu nu am trecut… . As fi vrut ca eu sa fi putut schimba ceva…

Vezi articol original 56 de cuvinte mai mult

