o9noapte

dă-mi o seară jumatatefata cu cartea
după amiezi minunate
dă-mi o tonă de dreptate
dă-mi iubire şi dă-mi fapte

dă-mi un sărut în cuvinte
dă-mi o frunză şi 3 ghinde
dă-mi un gând să-mi intre-n minte
dă-mi o şoaptă să m-alinte

dă-mi un stilou şi o carte
dă-mi un şut să zbor departe
dă-mi un vis s-adorm în noapte
dă-mi o viaţă fără moarte.

dă-mi un perete şi-un tablou
dă-mi un ştrudel şi-un rulou
dă-mi iubire şi fă-mi-o cadou
dă-mi tramvaiul din depou

dă-mi o noapte furtunoasă
dă-mi ploaie, nu fi fricoasă
dă-mi o pasiune frumoasă
dă-mi o bere pe terasă
dorinte
dă-mi întoarcerea acasă
dă-mi de toate, zi-mi că-ţi pasă
dă-mi o sticlă şi o masă
dă-mi mirodenii şi o tămâioasă

dă-mi universul la picioare
dă-mi toată sarea din mare
dă-mi lumina de la soare
dă-mi un gând cu bunăstare

dă-mi o foaie şi-un birou
dă-mi un pat s-adorm din nou
dă-mi…

Vezi articol original 28 de cuvinte mai mult

