Blogul EDITURII EXCELSIOR ART

depresie
Un pom, un râu şi aerul pur urzesc o sursă vie
Doar pentru a rămâne suspendată ziua?
Noaptea-verde-n câmp
Îmi aduce luna bună, poruncindu-mi să o împart
Celor ce neîncetat pe drumuri umblă…
Un pom, un râu şi aerul pur urzesc o sursă vie
Doar pentru a rămâne suspendată ziua?
Dimineaţa ademenitor mă-nfioară şi-n vuiet de haos
Mă regăsesc răsfrântă-n oglinda amiezilor umbrite…
Din orizontul îndepărtat se rupe-un snop de firave fire
Ce brusc mijlocul mi-l strânge cu-un brâu de frunze,
Trezindu-mi dorinţa, ascunsă-n jocul restului de ziuă,
de-a mă lăsa în voia unduiosului timp ce-mparte stropi
de risc, de glorie, de eşec, sau de visare-n mugur…
Un pom, un râu şi aerul pur urzesc o sursă vie
Doar pentru a rămâne suspendată ziua?
Seara se zbate şi-mi prelungeşte dulcea oboseală,
Îndepărtându-mă de râul din care doar noaptea,
Cu braţu-i alb şi rece, se ridică.
Un pom, un râu şi…

Vezi articol original 18 cuvinte mai mult

