Alexandra M

Imagine 

    Am intrat în aceeași cameră în care obișnuiam să intru prima dată când ajungeam în apartament.Nimic schimbat.Camera avea același miros.Geamul deschis pe jumătate, primea răcoarea de afară cu atâta bucurie,la fel cum el primea venirea mea.Mă uitasem când în dreapta când în stânga.Patul era aranjat ca după o lungă noapte petrecută singur.Am început să rad…până și el îmi ducea lipsa.Florile pe care le-am pus ultima dată erau tot acolo.Ofilite de altfel.Aceleași lucruri ca și înainte să plec.Doar el era…altul,sau cel puțin așa mi se părea.Îmi era frică să-l întreb dacă mi-a dus lipsa,îmi era frică de un nou…nu.Am înghițit în sec și am privit mai departe.Am aruncat o privire spre el.Stătea pierdut în pragul ușii și se uita atent la mine.I-am zâmbit fugitiv și mi-am aruncat iar ochii in cameră.Am zărit poza cu noi,pe care i-am dat-o de ziua lui.Lângă,stătea și scrisoarea pe care-am așezat cu atâta…

Vezi articol original 173 de cuvinte mai mult

