intrenoaptesizi

love-story-773432l-imagine[1]

Imagine film, Love story

Dragul meu, drag,

Locotenente,

Îţi scriu astăzi, mâine, mâine e 9 iulie şi pe 9 iulie treier grâul.

Aveam să-ţi spun ceva, ceva ce ieri m-a durut, m-a secat, m-a răvăşit şi m-a trântit. Acum m-am învăţat cu durerea, chiar m-am ridicat, am spus Bună dimineaţa! şi mi-am continuat drumul.

M-aş putea îndrăgosti în fiecare zi de tine, de felul în care mă priveai, de căldura vocii tale. Ştii? nimeni nu şi-a mai sprijinit buzele pe fruntea mea, aşa cum o făceai tu, nimeni nu mi-a mai ridicat bărbia, aşa cum o făceai tu. Nimeni nu mi-a cuprins palmele, acoperindu-le, aşa cum le acopereai tu!

Sunt zile în care sunt furioasă şi nu-ţi scriu, apoi tremur căutând o foaie, un ciot de creion, şi aştern cuvinte, apoi mă acopăr cu ele şi adorm.

Priveam Dunărea, priveam Dunărea pentru prima oară, ca un copil, fericit, tu ai…

Vezi articol original 75 de cuvinte mai mult

