Souvenir

Cumva înfruntam realitatea, ne măsuram reciproc de parcă am fi fost niște cocoși pintenați în ringul vieții, când m-am trezit cu tine pe cap. În capul pieptului, durere surdă, ca o lovitură de pumn, care te lasă fără suflare. Puteam să mă înec cu frumusețea ta, îmi stateai în gât, ca o îmbucătură dulce înghițită din lăcomie pe nemestecate, și abia mai suflam căte o șoaptă murind mai înainte să se agațe de urechea ta. Am tușit să-mi vărs sufletul, te-am scos afară din mine, dar când să te arunc mi s-au încurcat degetele în inelele părului tău, m-am zbătut, dar abia spre dimineață am reușit să mă eliberez. Prea târziu, deja mă intoxicasem cu tine, devenisem palid, deliram fără să am febră, aveam insomnii permanente. Toate vrăjitoarele care m-au văzut au spus că mă îndrăgostisem de tine, dar eu cred că a fost din cauză că m-ai lovit în…

Vezi articol original 20 de cuvinte mai mult

