Pishky's Blog

M-am tot gândit și tot gândit ce să scriu astăzi pe aici. Orice mi-ar fi trecut prin gând, n-am cuvinte pentru acele gânduri. Mi s-au ascuns cuvintele, de somn săracele… și nu mai vor deloc deloc să apară. În consecință n-am să mai spun prea multe mai departe, iar dacă logica vi se va părea a nu fi a mea… să știți că și ea mi-a fost răpită oarecum de niște ore nedormite (și ca să nu vă frământați ce-i cu toate asta am să vă zic că am fost tare prinsă cu observarea minuțioasă a apusului, trecerii nopții și a răsăritului :)) ). Punct…

…și de la capăt. Știți că-mi place să călătoresc fie că-i prin grădină, fie că-i prin locuri frumoase din țară sau din străinătate, fie că-i aproape sau departe. Astăzi, lipsindu-mi cuvintele, am să vă plimb pe la Brânuși. Am să vă plimb pe plaiurile unde…

Vezi articol original 95 de cuvinte mai mult

