intrenoaptesizi

 

574737_215314538595069_1564408231_n

Nu am uitat să iubesc!

nici nu știu câte toamne au trecut, câte gânduri au rămas pe poteci și frunzele desprinse de vânt,  le-au acoperit. Nici nu știu câte ierni s-au topit, câte gânduri au înghețat, câte au înmugurit primăvara, dar nu în curtea mea, ci prin locurile pe care le frământam iarna.

Nu am uitat să te iubesc.Îmi amintesc fiecare îmbrățișare, mă topea, ca apoi următoarea îmbrățișare să-mi dea chip, glas să-ți pot șopti despre prima îmbrățișare care mă topea.

Nici nu știu cum am reușit să rămân în brațele tale atâtea anotimpuri. Nu se numește fidelitate, i-aș spune încrâncenare, pentru că nu am vrut să uit îmbrățișarea ta.

M-am păcălit de câteva ori, credeam că mă topesc, dar când deschideam ochii vedeam vara! Era cald. Soarele mă topea!

Mă scuturam, îmi clăteam fruntea, să îndepărtez visul, și fugeam acasă.

Nu am uitat să te iubesc. Nu am…

Vezi articol original 45 de cuvinte mai mult

