pampasiqlover

După reproșurile aruncate pe scări, scenele de gelozie nemărginite strînse în noduri înghițite , ți-am spus să iei o foaie și să scrii toate defectele mele.

Să-ți fie mai ușor, să nu mă faci vinovată de tot ce însemn eu.

Din foaia dublă, sub ușă, am găsit un triunghi de bilețel:

”Defectul tău e că ești indispensabilă în tot ce însemn eu.”

Ce am învățat astăzi?

Că sunt persoane care după ce au închis cu furie sute de uși, au țipat la telefon în timp ce sunt în trafic, au șters fotografii și numere de telefon, rămân în așteptarea unei jumătăți de silabe pentru a se întoarce în brațele cele mai dragi de pe lume.

Că sunt persoane frumoase care nu sunt pregătite să iubească , dar care iubesc mai mult decît ar face-o zece generații de romantici.

Vezi articol original

