Facts from life.

Vin, dar nu știu de unde, mă duc, dar nu știu încotro- mă mir cum sunt atât de voios.”

Sunt fată. Am o cameră uneori ordonată,alteori nu, la fel cum îmi e şi sufletul, am sentimente neclare, am iubit şi-am fost iubită, am dezamăgit şi-am fost dezamăgită, am minţit şi-am fost minţită, am suferit, provocând şi eu la rândul meu suferinţă, am pierdut prietenii,câştigând altele,am oferit încredere, deşi aveam siguranţa că voi fii înşelată, am învăţat să sufăr în tăcere, am intrat în conflicte, am avut momente de depresie, dar şi de bucurie, am avut momente în care tot ce-mi doream era să uit trecutul, am avut şi momente de disperare în care simţeam că tot ce se află în jurul meu se prăbuşeşte, mi-am pus dorinţe cu toată credinţa mea, care în final s-au împlinit, am păstrat secrete, am dezgropat trecuturi  dureroase, am regretat, am luat decizii gândite…

Vezi articol original 549 de cuvinte mai mult

