intrenoaptesizi

484616_332691253524063_669602037_n

Sursă imagine: Rozystronka

Te încăpățânezi să taci, eu mă încăpățânez să vorbesc.

Strivim cuvinte, vise, lăsăm doar dorul să ne îngenunchieze.

Mi-aș dori ca azi să fie ieri, ieri parcă erau mai multe zgomote între noi. Ieri mai auzeam ecoul pașilor de alaltăieri, și alaltăieri purta încă muzica zilei de joi.

Te încăpățânezi să taci, în timp ce eu dărâm tot ce întâlnesc în cale. Sper să auzi zgomotele din spatele pereților și să vii.

Aș săruta pragul, aș așeza palmele mele covor, să nu simți parchetul îmbătrânit. Și eu mă lovesc uneori în el, chiar la intrare a bătut ploaia, am mai plâns eu când deschideam ușa și mă lovea absența, și s-a ridicat movilă.

Te încăpățânezi să taci, eu vorbesc, rostogolesc cuvinte și ele se lovesc de tăcerea ta. Cad precum bolovanii în fântână. E singurul zgomot, cuvintele mele lovite de tăcerea ta.

Te încăpățânezi să taci.

Eu…

Vezi articol original 12 cuvinte mai mult

