intrenoaptesizi

23621_10150102940235296_7671381_n

Foto: Daria Hornoiu

Aceasta este o scrisoare!
Domnule Băsescu,
Plec de acasă, sar într-un taxi, aşa ca să nu întârzii, mai am de scris 680 de acte de studii, de finalizat salariile pe luna mai, de trecut sumele pe concediile medicale, de înregistrat actele în registre, şi multe altele, asta ar fi o frântură din fişa de post al unei secretar sef de scoală, cea despre care spuneaţi dumneavoastră că ar fi tentată să ia „şpagă”!
Vă dezamăgesc, profund! Nu primesc flori, şi dacă pe biroul meu aterizează un buchet de flori, îl dau doamnei care face curat în birou!
Nu primesc cafea! Este suficientă cafea în magazine, şi mie îmi place să merg pe stradă privind soarele!
Nu am primit şpagă nici când mi-aţi luat 25% din salariu, când am fost nevoită să iau bani cu camătă să pot continua tratamentul fiicei mele, nici când mi-am vândut vergheta de pe…

Vezi articol original 200 de cuvinte mai mult

