Pishky's Blog

Ieri v-am încântat sau dezgustat privirea (nu știu exact) cu pozele din orașul Herculane. Un oraș în care zici că nu a mai pășit de secole vreun picior de om. Pozele le puteți vedea în articolul de AICI.

Astăzi am să vă încânt sau dezgust privirea (iar nu știu exact) cu poze de pe Dunăre. Nu-s multe la număr, se pot număra pe degetele de la o mână, spre deosebire de cele de ieri ce se apropiau de 30.

O zonă tare frumoasă, pe la Cazanele Mici, pe unde Dunărea se strecoară cum poate printre stâncile sârbești și cele românești. Acolo am pozat atât Dunărea, stâncile, pe Decebal (statuia din stâncă sau cum vreți să o numiți), cât și o mănăstire (Mănăstirea Mraconia). Da, știu că nu le am cu mănăstirile… dar asta îmi place cum e poziționată cu un picior pe uscat și unul în Dunăre. E așa…

Vezi articol original 111 cuvinte mai mult

