Dark angel's confessions

556323_499132010132281_643092620_n

Ma ratacesc printre amintiri, franturi de existenta care isi pierd incet gustul si se contopesc in energii insipide.

Sunt in gara privind spre orizont. Am intarziat. In urma cu ceva timp a plecat Trenul, s-a pierdut în zare. Dar eu continui sa privesc, poate-poate se intoarce dupa mine. Dar nu o face. Stau aici de zile intregi si nu o face. Ma asez imbufnata pe o banca, tinandu-mi capul în maini, imaginandu-mi viitorul. E gol.

Alte trenuri suiera anuntandu-si sosirea, ma scot din minti cu zgomotul lor. Ma ridic de pe banca sa privesc iarasi in directia in care a plecat Trenul, dar nu se vede, iar noile locomotive care apar imi limiteaza campul vizual. Incetul cu incetul realizez ca nu are sa se mai intoarca dupa mine, dar parca nu imi vine sa cred; continui sa privesc spre sine imbratinsandu-mi mintal infantilul vis.

Si, la un moment dat, se…

Vezi articol original 298 de cuvinte mai mult

