ZBOR CATRE LUMINA

3.

Dragă Mihai,

Știu că nu a trecut mult timp, dar mi-e dor.
Aseară, în timp ce eram în pat, am simțit mâna ta pe coapsă mea. M-am trezit brusc din somn, dar eram singură în pat. Simțeam că eu și aerul împărțim patul ăsta, care acuma părea enorm de mare și în același timp simțeam că lipseai.
Vară trecută. Același loc. Ții minte? Cum mă țineai în brațe în timp ce dormeam.. Erau momente când voiai să te întorci pe cealaltă parte și ca să nu-mi întorci spatele, săreai peste mine și iarăși mă țineai în brațe.
Nimeni nu m-a mai ținut în brațe așa cum o făceai tu. Acuma, toate mâinile îmi par străine și aspre.
Zilele în care plouă (oh, în ultimul timp sunt tot mai dese) ies în față casei și privesc cerul căutând răspunsul. În fiecare strop. Și mă întorc în timp, reamintindu-mă cum număram…

Vezi articol original 333 de cuvinte mai mult

