Daniel Nica

Accident - Adrian

– Sa-mi bag … picioarele în maşina ta! …

Schimbase oraşul pentru a 3-a oară, in ultimele 5 luni. Lucrul acesta îl plimba ca de fiecare dată de la extaz la agonie şi înapoi. Mult fum, multă agitaţie, feţe noi şi complet necunoscute; gălăgie şi ca de fiecare dată, mâncare la caserole. În apartamentul închiriat pe o perioadă nedeterminată, fix în mijlocul sufrageriei nemobilate zac cele 2 cutii din carton pline cu manuscrise refuzate de toate editurile, pe motiv că….

– Fenomenal, nu-mi e de ajuns că m-au repins pentru a 13-a oară… mă mai stropeşte şi ăsta…

– Ştii ? Totuşi, am trecut pe roşu’, bine că nu a dat peste noi, oricum e…

–  A 13-a oară? Poţi să crezi asta? “Cartea dumneavoastră nu prezintă interes, ne trebuie ceva care să se vândă…”

– Adrian, mă asculţi ? Te rog, hai să mergem mai repede, plouă…

– Pe-a…

Vezi articol original 220 de cuvinte mai mult

