BLOG D'AGATHA

Astăzi a fost ziua mea. Una dintre ele.

Mulți nu știu că eu sunt Rusalie. Alții tocmai ce descoperă uimiți puterile-mi malefice. Da, sunt făptură demonică, tânără (încă), frumoasă (mă cred), capricioasă (demonstrabil) şi răzbunătoare (hmm…de preferat să nu am ocazia).

Sunt și eu umbră a unui suflet tânăr mort sau poate doar închis într-o cușcă de fier, cu lanțuri grele și lacăte mute. Îmi place văzduhul în care-mi zbor visele și pădurea ai cărei copaci mă-nvelesc adesea în nopțile când întunericul înghite luna în urlete de lupi flămânzi de lumină.

Dansez…O, dansez…Înveșmântată în fire albe de tort…cu ochii închiși, cu mișcări diafane și cu părul biciuindu-mi umerele goale…sub clar de lună și în cântec de greieri. Îmi păzesc cu sfințenie cercul spre a nu fi călcat de muritori care să-l pângărească cu gândurile lor necurate.

Să te ferești din calea mea, muritorule! „Pe unde joacă [Rusaliile

Vezi articol original 283 de cuvinte mai mult

