Blogul lui Măstănel

Sunt unele momente în viaţă, nepreţuite,
n-am cuvinte să spun ce simt când le trăiesc.

Lucruri mici, aparent neseminificative,
dar care îmi umplu inima de bucurie şi viaţa de sens.

Unul din ele e atunci când mă trezesc 6:00 dimineaţă
afară plouă şi e frig, iar în pat lânga mine
o văd pe prietena mea cum doarme liniştită.

Eu mă pregătesc să merg la muncă, ea are zi liberă, 
dar totuşi îşi deschide ochii, o sărut, o mângâi, o învelesc
şi apoi merg liniştit la muncă ştiind că cea pe care o iubesc
doarme asemenea unui copil iubit şi răsfăţat.

În altfel de momente 
nicio vreme nu-i prea urâtă pentru a merge la muncă,
şi nicio muncă nu-i prea grea ca să n-o fac cu drag.

După părerea mea,
despre asta e vorba în viaţă,
despre toate aceste lucruri mici care mă fac să mă bucur că trăiesc…

Vezi articol original

