Blogul EDITURII EXCELSIOR ART

corabia Un pom, un râu şi aerul pur urzesc o sursă vie Doar pentru a fi temelia zilei?   Noaptea‑verde‑n câmp Mă ameţeşte, ca pe un fruct încă nerodit, Apoi, îmi aduce luna bună, poruncindu‑mi să o împart Celor ce neîncetat pe drumuri umblă… Un pom, un râu şi aerul pur urzesc o sursă vie… Dimineaţa ademenitor mă‑nfioară şi‑n vuietul de haos Mă regăsesc răsfrântă‑n oglinda amiezilor umbrite… Din orizontul îndepărtat se rupe‑un snop de firave fire Ce brusc mijlocul mi‑l strânge cu‑un brâu bătut cu frunze, Trezindu‑mi năzuinţa ascunsă‑n jocul restului de ziuă. Amiaza‑mi pare acum un val ce mă alintă şi piere. Ajunsă la poarta momentului de cumpănă, Asist cu nepăsare cum ea, seara, se zbate‑n van Să‑mi prelungească dulcea oboseală, Să‑ndepărteze râul din care doar noaptea, Cu braţu‑i alb şi rece, se ridică, Splălându‑mi fruntea cu o pânză de frunze fugite Dintr‑o pădure cu miezul prea fierbinte… Un…

Vezi articol original 62 de cuvinte mai mult

