intrenoaptesizi

 

999543_343899522403236_1261744599_n

(fotofrafie Rozystronka)

Lacrimi de soare

Se deştepta soarele. Îşi scutura ochii de somn şi ochii picurau. Lacrimi. Cădeau uşor, boabe de apă, pură, virgină, se agăţau de firele de iarbă, de ramuri, de petale.

Mi-am privit gâtul. Uneori îmi doresc o bijuterie,  aparte.

Astăzi aveam nevoie să-mi prind ceva la gât. Aseară mă gândisem la o eşarfă, dar văzându-le risipite pe pământ, atât de diafane, am ştiut, am nevoie de un colier, de lacrimi de soare.

Desculţă, rebelă, matinală, uşor încercănată de dor, am păşit pe pământ, pe vârfuri, şi în pumnul căuş am început să adun lacrimi de soare.

Am intrat în casă, mi-am întins gâtul spre oglindă, apoi am înşirat lacrimile soarelui în jurul lui.

Aşa se trezeşte soarele, se întinde şi-şi scutură ochii de somn,  lacrimi!

Vezi articol original

