Incercari

Să trec un gând prin gândul meu?
Cum? Să gândesc? E mult prea greu!
Să-mi obosesc gândul mereu?
Mai bine las'!

 Aș vrea să trec prin gândul meu Să mă zăresc îngândurat Și să privesc la celălat EGO al meu. Să mă prețăluies un pic Să văd de valorez ceva De nu, mă vând acelora Ce nu-și doresc nimic. Și  dacă tot mersei la piață, Ar fi să-mi cumpăr ceva nou, Un pantalon ca de paiață Sau un tricou, De-acela plin de scrisorele Sau de ziare de doi lei, Ca să spună amicii mei Că m-am emancipat. Apoi îmi iau și o chitară Și am să ies cu ea afară Să cânt suav fetițelor Dulce tango. Amicii se vor supăra Căci le știrbesc imaginea Și mă vor face paria Ca să fie iertați. Să îmi doresc așa ceva? Dar nu-i mai bine-alăturea Într-o balercă să îmi stea Un Murfatlar? Iar…

Vezi articol original 39 de cuvinte mai mult

