sinzianacomanici

Azi nu-mi doresc decat libertatea….
Nu vreau sa fiu inchisa blocata sau obligata, vreau sa traiesc libera si sa mor libera nimic nu-mi este mai drag ca asta.

Ador oamenii care imi respecta liberatatea si vai de cei care mi-o ingradesc. Exista situatii in viata asta in care oricat de mult ai dori oamnenii iti iau aerul pe care il resprir.

Poate suna nebuneste, dar nu cred ca o relatie poate continua atunc cand ne luam oxigenul si liberatatea, atunci cand cearta isi face loc intre oameni si cand uitam ca ne-am iubit.

Cred ca e bine sa ne lasam liberi sa radem si plangem in singuratatea noastra si sa intelegem ca nu are nimeni voie sa ne domine in nici un fel de conditii.

Nimeni nu ne poate jigni sau ameninta sau manipula atunci cand e vorba de liberataea noastra.

Daca asta este pretul atunci il platesc.

Vezi articol original

