notițe în sufletul meu

Sunt aici. Acum.

Adun în suflet toată frumusețea pe care am aflat-o pe lumea asta…Toate lucrurile frumoase merită măcar o lacrimă. Ar trebui inventat un cuvânt pentru a descrie sentimentele de admirație, închinare, întristare și iubire, întâlnite simultan. Ar trebui găsit un cuvânt pentru acea stare în care zâmbești plângând și plângi râzând…

Acel moment în care strângi biata clipă în brațe și tremuri o dată cu ea, știind că veți trece împreună.

Veți trece atât de frumos împreună!

Dintotdeauna lucrurile frumoase m-au întristat. Așa îmi dau eu seama că minunile există, așa recunosc eu frumusețea…E tristă pentru că e trecătoare.

Cu siguranță faptul că lucrurile sunt trecătoare face ca ele să fie atât de minunate.

Când privești plângând cu zâmbetul pe buze, ceea ce iubești, poți înțelege că toată viața e de fapt, o singură clipă, în care se întâmplă atât de multe…suficient de multe ca ai timp să-ți…

Vezi articol original 4 cuvinte mai mult

