intrenoaptesizi

 

13791_10151155388971319_1291309440_n

Cât dor secundele ce se scurg între două tăceri. Știi de ce dor? Pentru că eu îmi înghit cuvintele, tu probabil le strângi în pumn, apoi eu tușesc, iar tu porți în palmă urmele degetelor. Eu nu aud cuvintele tale, tu nu auzi cuvintele mele, se scurg doar secundele triste între două tăceri.

Când am devenit eu atât de tăcută? Probabil când m-au rănit cuvintele, altele decât cele spuse de tine.

Când ai devenit tu atât de tăcut? Probabil când te-au rănit cuvintele, altele decât ale mele.

Suntem două tăceri pline de cuvinte nespuse, lăsăm să se scurgă secundele, apoi secundele scurse ne dor.

Acum îmi imaginez ce mi-ai fi spus, tu taci, fumezi și-ți imaginezi ce ți-aș fi spus eu. Acum fumez eu! 

Azi aveam nevoie de tine! Am privit toată dimineața în zare, dar vedeam doar norii adunați de ploaie, nici măcar n-a plouat, poate un tunet…

Vezi articol original 29 de cuvinte mai mult

