Septembrie

Seri de vara..liniștea se contopeste cu zgomotul vocilor..
Mintea o ia razna,corpurile se incing,sufletele danseaza prin norii albi ce numai vara poate sa poarte..
Tricouri ude,frunti transpirate,costume de baie pline de nisip..
Valuri adânci ce te afunda in spuma placerii..
Soare,vânt cald,miros de dragoste de-o vara..sau mai multe.

Prieteni,iubiti..inceput.

Imi placi rău de tot! Imi inspiri tot ce poate sa inspire chimia corpurilor,a mintii..
Ochii tai tulburi ma privesc si insista..imi confirma ca ma vrei la fel de mult cât te vreau eu..
Te aud cum repeti imperios si mi-e frica sa-ti răspund..mi-e teama de privirea ta,de tine..mi-e teama ca mi-ai putea da peste cap existența..sau poate deja ai făcut-o..
Ma ridic si stiu deja ca vreau același lucru .. Ma duc spre baie..picioarele tremura,a devenit obicei..
Ma privesc in oglinda si -mi vad ochii..cred ca ochii tai i-au reflectat pe ai mei..sunt identici..
Imi clatesc fata cu apa sperând…

Vezi articol original 302 cuvinte mai mult

