Gânduri...

Fetelor pe care le-am iubit
Las vouă moştenire,
Dragostea ce am purtat-o penru voi
Şi-a sufletu-mi simţire.

Am plâns după fiecare iubire pierdută mult,
Când trebuia de fapt să merg
să pregătesc, să-ntâmpin un alt fel de drum…

Credeam că dacă am zărit la voi pentru moment
un strop de suflet, o picătură doar şi un răspuns
aşa fără cuvinte,
aşa nu voi să fi nevoit din nou să  demonstrez
virilitatea-mi de mascul.

Mă duc acum să mă îngrop în liniștea mea din suflet,
eu nu mai caut, am spus tot ce-aveam de spus,
Fata căruia i-am spus ceva ultima oară a ales
să nu-mi răspundă

într-un an şi a căzut exact în cursele pe care eu preconizasem,
nu mai zic nimic…

Revin la stadiul de Haifisch, de fapt
nu mai vânez şi nici nu a fost vorba niciodată de aşa ceva…
aşa aţi perceput voi,…
mânate parcă de furia…

Vezi articol original 56 de cuvinte mai mult

