La Fée Blanche

1069892_550752874983367_1552907734_n

Me Du Sa!

Cândva, undeva, pe lungul nostru drum bifurcat în limbi de șerpi, am așezat povestea noastră în eposul Medusei ucise de Perseu, fiindcă, dintre cele trei Gorgone, doar Medusa – regina- (Hesiod) este muritoare. Păcătuisem prin a nu te mai fi așteptat, că oricum ne pierduserăm cu totul de-alungul avatarurilor noastre și, când ne-am regăsit, credeam că în limitele noii povești, cea din contemporaneitatea imediată, te-aș fi împietrit prin recunoașterea spontană a avatarurilor noastre, iar eu eram, în noile circumstanțe epice, plasată în ipostaza de a te lumina, nu de a-ți fi femeia iubită.

Aproape că mă bucuram că în noul epic fusesem deja a lui Poseidon, stârnind mânia multor zeițe, mai ales a Atenei, care m-a vrut mai apoi efigie pe scutul său. Credeam cu stăruință că e mai bine așa pentru tine. Nu m-am gândit nicio clipă la suferința ta, deși am bănuit mereu că vom…

Vezi articol original 749 de cuvinte mai mult

