Marius Crăciun

M-am îndrăgostit de acel zâmbet
Şi am ştiut că-mi va alina orice urlet
Am trecut prin focul iadului
Cu încredere am călcat surâsul diavolului

Ştiind că acest iz de iasomie
Mă trezeşte din orice insomnie
Am făcut bine şi m-am ridicat
De lacrimile mele m-am scuturat

Au trecut ani chinuiţi
Îi aştept pe cei mai vestiţi
Ca un domnitor privesc prin ţară
Cotropitorii sufletul ţi-l sfarma

Surâs şi plâns am întâlnit
Din liniştea mormântului am izbutit
Am cutreierat mental taram frumos
Curcubeul e plin de praf şi e jegos

Eu îi zic nouă etapă
Drum nou şi-o cale dreaptă
Nori cenuşii deasupra mea
Încă n-am murit îmi văd aceiaşi fata

Eroii mereu lupta cu rău
Câştiga se rănesc şi le fac felul
Răul duce spre nicăieri amintiri
Privirea ta e plină de sclipiri

Genera s-a produs că noi să scriem
Drumul cunoscut e că pe-acolo tre` să mergem
Viaţa e…

Vezi articol original 41 de cuvinte mai mult

