Blogul EDITURII EXCELSIOR ART

Socotit „printre primii” scriitori români – Nicolae Breban. Dacă ar fi să ne revenim din depresia absenţei criteriilor valorice, l-am pune pe primul loc şi am găsi cu cale să-l propunem neîntârziat pentru premiul Nobel. După cum ne cunoaştem, în această ţară, propunerea va rămâne doar în această pagină de memorialistică. Mi-am propus să reliefez unele aspecte mai puţin cunoscute din biografia mai vârstnicului meu prieten, când am ascultat pe YouTube cuvintele pe care le-a spus la Salon du Livre din acest an, la Paris, unde Breban s-a dus ca la el acasă, în timp ce un grup de intelectuali protestau, inutil, prin absenţă. Brusc mi-am dat seama că suntem ţara cu un singur scriitor. În San Francisco fiind la acea oră, mi-a făcut plăcere să aflu că a fost propusă, pentru Salon, cartea mea HOTEL CALIFORNIA şi că, măcar în acest fel am fost acolo împreună. În tinereţe…

Vezi articol original 1.063 de cuvinte mai mult

