Clipitul unei raze

M-aş ascunde printre frunze,
Însă sunt prea mică.
Aş uita de mine în a ta palmă.
Însă este depărtată.
Mi-aş picta stîngaci,zîmbetul.
Însă nu-mi stă capul.
Aş scoate nervoasă,sufletul,
căci nu găseşte locul,
pîlpîie in vene,desperat,
mă plimbă-n cercuri,
îmi face mereu bagajul,
smulge părţi,exasperat,
din noi,ce nu a existat,
pierde întors,focul,
se aşează ca un federat,
însă se mulţumeşte cu resturi…
M-aş rătăci în această lume,
Însă m-ar izbi vîntul.
M-aş lăsa,mă las,mă las…!!!
Însă,ridică-mă,cad!
Mi-aş desface lipitele degete,
Căci nu mai pot scrie,
Într-o adîncă neurastenie,
ţip,o fantomă ce bîntuie–
Vă rog,ajutaţi-mă!
Vor sufletul să-l îngroape,
sub tălpi arse să mă calce,
prefăcîndu-mă cenuşă–
Nu,nu,or să mă fure!
Printre stele,dispărută!Nu–
lasă-i să mă îngroape.

Vezi articol original

