intrenoaptesizi

552367_10151447048416319_1823969746_n

Plouă. Plouă trist, mohorât,apăsător. Aud cum se lovesc picăturile de terasă, pleznesc, apoi se adună baltă. Din cauza ploii, parcă și noaptea a venit mai devreme, sau poate mi se pare mie. Azi nu am ieșit din casă dar m-am bucurat să te aud cântând. Cântecul tău răzbătea până la mine în cameră, de asta și țin fereastra deschisă, mă tem că din cauza ploii aș rata repetiția.

Poate nu întâmplător locuiesc lângă Operă.

În seara asta te-am și văzut, aveai în față partitura, cu toate că  tu nu mai ai nevoie de ea. Știu sigur că nu ai nevoie de ea, privești mereu pe fereastră, poate privești spre fereastra mea deschisă sau doar spre cer. Ne dăruiești cântecul tău. Niciodată nu mi-am dat seama cât ești de înalt. Oare cântecul te făcea să fii atât de înalt? 

Ai închis fereastra, ți-ai așezat cu grijă instrumentul,eu am continuat să privesc. 

Vezi articol original 98 de cuvinte mai mult

