Adrian Mangu

inger02

Vesel înger

                     de Mangu Adrian

Cum iţi ţii tu ochii seara
Când nu-i nimeni să te vadă,
Cât de pozitivă eşti,
Vesel înger,scumpă fată?

Ce tristeţi ascunzi în tine?
Câte doruri ţii în piept?
Ce mister piteşti sub zâmbet?
Vesel înger, spune drept!

Cum aşezi capul pe pernă?
La ce lucruri te gândeşti?
Te gandeşti la lucruri bune?
Cât de fericită eşti?

Tu ce dai lumii speranţă
Şi-i hrăneşti visul mereu,
Tu speranţa d-unde-o tragi?
Cin` hrăneşte visul tau?

Cum e cu putinţă oare
Să tot dai fără să iei,
Iar când lumea te loveşte
Tu să plângi de mila ei?

Cum de nu simţi răutatea,
Cum nu vrei să te răzbuni
Pe acei ce rup din tine
De tâmpiţi şi de nebuni?

Iară eu ce merit am,
Pentru ce mă însoţeşti
Şi îmi spui că-ţi sunt prieten?
Eu nu sunt aşa cum eşti!

O, de-aş reusi să-ţi semăn

Vezi articol original 74 de cuvinte mai mult

