Denisa Aricescu

Rugăminte 

Da, am cules trei nori,
…speranţa s-o văd, iar
…s-alung jalnica stare,
…şi altfel, să apar.

Nu te gândi,
…că o să spun, acum
De ce , unde şi cum!
…voi merge mai departe,
dar nu ştiu pe ce drum.

Lasă-mă, trei secunde….
…vreau cerul, să-mi zâmbească,
Căci ploaia m-a vrăjit,
…voia să mă răpească.

E trist,
Ba nu, e bine…
..şi eu sunt bine, chiar…
Marea eternitate,
…mi-a smuls din vise, iar.

Dar asta nu contează,
…voi depăşi momentul,
Acum, mă pregătesc…
… să-mi schimb temperamentul.

Sunt calmă,mult prea calmă
…nu vreau să mai oftez…
Mă liniştesc mai mult.
…de ce să mă stresez ?

Şi-aş vrea să spun ceva,
…căci încă mai trăiesc,
De am anume stări,
… sunt om şi eu !
Greşesc!

Nu te lăsa cuprins,
…de literele mele,
Uneşte-le de vrei,
Dar nu trăi din ele !

Şi da,sunt stări profunde,
…şi n-o să le-nţelegi,
Nu-mi pune întrebări,
…nu sta să le alegi !

Şi mare rugăminte,
… de vrei să nu mă supăr,
Citeşte doar în gând,
…când vreau să sufăr, sufăr…

Vezi articol original 1 cuvânt mai mult

