Eu si gradina

S-a dus si luna mai. Cea mai frumoasa , plina de parfum, de flori si de culori de peste an. Vor mai fi si alte flori de vara, dar nu va mai fi parfumul care ne insotea la orice pas , pe toate drumurile, in mai.

Ca la orice despartire de mai (de luna mai, nu altceva) , regret profund ca s-a terminat. Ma bucur ca s-a intamplat, ca am trait inca o data sa ma bucur de florile de soc, de iasomie si de …irisi .

Imi plac toate florile, e greu sa fac o departajare intre ele, o clasificare dupa cele mai indragite sau mai putin placute de mine flori. Toate imi plac, mari, mici, salbatice, exotice, rare , pentru mine sunt toate flori si sunt incantatoare la fel de mult.

Insa pentru irisi am un sentiment special pentru parfumul lor puternic si deosebit, deosebit de placut. Prima…

Vezi articol original 223 de cuvinte mai mult

