KIDS HOBBY

Buna ziua, draga mea, Violet!

Astazi iar e zi ploioasa. Fetita mea e putin racita si am emotii caci sambata vom avea o serbare cu trupa de balet. Pret de vreo doua ore va trebui sa marsaluim si sa dantuim…

Oare de ce ma simt… stresata?
Ce e stresul asta de fapt?
Mie mi s-a facut inima cat un purice. In ultima vreme cam in starea asta a stat…

Am putere mare de a imi reveni repede si a face cate un salt inainte tocmai dupa o provocare… Ai zice ca problemele exista ca sa te darame.

Oare, totusi, problemele nu exista ca sa ne faca mai puternici?
Daca e asa?

Tu ce parere ai?

Bine, bine… Am inceput sa iti scriu despre ce simt in momentul acesta. Scopul meu, insa, este cu totul altul.

Astazi iti scriu ca sa te intreb daca tu te-ai mai gandit in ultima vreme la ce…

Vezi articol original 1.151 de cuvinte mai mult

