Gânduri...

Am fost tot timpul conștient de asta sau am crezut că sunt, m-am educat din răsputeri să scap odată dar de fiecare dată am fost tras înapoi de oamenii la care țin, sau am ținut cândva. Degeaba le spuneam că trebuie să conștientizeze treaba asta sau să-mi bag eu mințile-n cap și să plec odată de aici. Statul român este falimentar, o spune un om care muncește pentru el, o spune un om care a creat foarte mult pentru el, a învățat foarte multe cu ajutorul lui și apoi cică a venit criza mondială și ne-a doborât pe toți… oare de ce numai țările latine europene au probleme acum??? De ce numai partea majoritară a oamenilor din România, care muncesc cu adevărat au de suferit??? Sincer, nu-mi prea place carnea de oaie, singură doar fosta mea soacră o pregătea extraordinar dar trebuie știut, carnea de animal stresat nu este foarte…

Vezi articol original 51 de cuvinte mai mult

