intrenoaptesizi

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

http://www.youtube.com/watch?v=YRfTMqHphTQ

Îl auzeam, uneori, când era liniște, când nu foșneau nici frunzele.  Știam că sus, la Cetate, când vin oaspeții, le urează bun venit! De câte ori nu am alergat să-i văd chipul, însă când ajungeam nu mai era.

În seara asta l-am pândit! Am dat ocol Cetății, am coborât prin pădure, apoi brusc am auzit acordurile, am luat-o la fugă, pregătită cu aparatul în mână, drumul mi se părea lung, alergam mai repede decât vântul, și în sfârșit l-am văzut!

Era pe zid, cu trompeta, mândru, chipeș, cânta oaspeților, serii, sau poate mie. Cine știe? mă zărise cum alerg prin pădure, sau poate mă mai zărise seara pe acolo.

A înclinat capul în semn de salut, a luat trompeta și s-a făcut nevăzut!

Noapte bună!

 

Vezi articol original

